Monday sweet monday...

God morgon!

Hoppas ni har sovit gott, det har i allafall jag!

Idag skall jag möta Rebecca, vi ska fika.
Sedan skall jag till frisören & göra något nytt & juligt med kalufsen!
Efter det skall jag ut & träffa lilleman ...
När jag har varit där så skall jag till Jenny!

& sen hem & fortsätta grejja!


Jag vill tacka min bror. min älskade älskade bror!
Tack för att du finns , för att du är du!
Jag älskar dig.



& GRATTIS till min syster som fyller 31 år idag!
Eller 11322 dagar
eller
ca 271728 timmar

hahahaha....

Nej, förlåt syster yster... ;)


Nu blir det frukost för min del!

Puss & Kram
//Lilla My


Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billigt pris!

Heyhej!

Jag undrar om du behöver hjälp med en bloggdesign eller om du vet nån som behöver en? :)



Ha en trevlig Tisdag :)

2008-12-23 @ 03:09:03
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0