Älskling

Du får inte knacka på min dörr
om du inte är beredd och komma in

Vilket du redan gjort, du är redan inne

Du får inte göra om mitt namn
och börja kalla mig för din.

Jag är din!

Du får inte vandra på min väg
utan att visa mig ditt mål


Vårat mål är gemensamt säger du =)

Och inte stjäla av min godhet
för att fylla upp ditt hål.


Finns inga hål att fylla

Och du får inte riva mina murar
som jag omsorgsfullt har byggt ,
om du inte skyddar mina drömmar
så att jag kan somna tryggt.


Mina murar har du redan rivt, & i din famn är den plats där ag sover tryggast



Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Indiana

Vilka vackra och djupt tankfulla ord ;-)

Mycket trevligt att titta in på denna sidan!!!

Kram till Dig tjejen

2009-05-07 @ 12:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0