Tack & farväl

säger jag nu!

Detta blir mitt absolut sista inlägg här.

Har gått över helt & hållet till en annan.

Vill du ha den så får du lämna kommentar med mail. så kan jag maila uppgifter till dig.

På ett sätt så kommer jag att sakna denna bloggen...
Men jag tror ändå att det är rätt beslut.

Har iaf blockerat ett antal IP nummer , det känns bra.
Vissa folk från FJ vill jag inte ha med att göra.
Även andra är spärrade...

Skönt att inte behöva lösenordsskydda....
Sen kommer jag ju ha kvar den andra bloggen också.
Den lösenordsskyddade...


Så detta är mitt farväl....

Bloggen kommer ligga uppe ett tag till, iaf tills jag fått över alla inlägg & så...

Skall spara alla inläggen också, men det får bli när jag får hem min dator igen...

Nu skall jag ta en kopp the, njuta av mitt farväl & bara mysa....

Hej hej

P.S  Glöm inte lämna din mail om du skall med...
Kan inte gärna maila dig annars ^^

Kommentarer
Postat av: Marie Bergqvist

jag vill ha... skicka till mig... NU...

2009-03-28 @ 23:10:19
URL: http://livetgarvidare.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag vill oxå ha! maila på FB kanske? :)

2009-03-29 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0