Utmaning.

Utmanad av Johanna

Är du kär just nu? -
Ja det är jag!!
Har du kysst någon idag? -Nää, hjärtat är i Norge
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? -Absolut
Har du ett förhållande? - Japp, & lyckligast är jag
Om nej, varför inte? - ---
Hur många har du varit tillsammans med? - Några, mer eller mindre seriösa
När förlorade du oskulden? För tidigt
När går gränsen vid otrohet?  Kyss/känslor
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nää, varför??
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? -Glenn, Nu....
Är du romantisk? - Beror nog på
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nää, (de var inte tillsammans & vi var inte vänner längre)
Är du svårflörtad? -  Beror på
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon  gång? - Mmmm
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - snyft
Hur länge höll det? -inte tillräckligt länge
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Mmm, i mitt förra liv
Har du lekt med någons känslor? - Känslor är inget man leker med...
Har du haft sex med över 20 personer?  Hell No
Har du haft sex med över 5 personer? Mmm
Hur länge höll ditt längsta förhållande?Några år
Och ditt kortaste? - Av de seriösa, 9 månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill vara i det förhållandet jag är i nu..
Har du varit tillsammans med två sammtidigt? - Hell No, bara slyniga bitches som gör så
Är du en bra pojk/flickvän? - Har iaf hört att jag är det =)
Hur många har du haft sex med i år? -Hmm.. 1 ?
Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet) - Glenn
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Glenn
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? -Hell No, är det slut så är det slut
När fick du din första kyss? - Ojojoj
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?  - Pappa va la 42 & mamma 29 Tror jag ( plus minus något år) 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Hell No... Usch
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, inte namn, symbol kanske, men inte namn
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Personligheten, charm, humor, ögon, rygg, m.m
Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - SVENSKA

Utmaningen förs vidare till de som vill...



Igår gjorde vi inte mycket alls.
Jossan var på dagis ...
Jag var här & grejjade lite...
Hade trevligt kaffebesök på morgonen... Tack =)
Tog Nasse i kopplet, gick en liten promenad, joggade en sväng.
Upp till kära A...
Kaffe & småprat, underbart...

Sedan kom Jossan dit...

Gick långpromenad...
Mötte Lilla mor & lilal mros man, tog en cigg, småpratade.

Vidare uppåt.


Jossan mötte en dagiskamrat & sa lite saker jag önskar hon inte skulle ha sagt...
Man kan dessvärre inte ansvara för barns ord...

Ber om ursäkt  för hennes ord...
Men hon kan inte veta om ni tar illa vid er eller inte....
Men jag sa iaf till henne att hon inte behöver berätta sådant för någon alls egentligen...

& jag sade ingenting till barnet själv... Visste inte vad jag skulle säga, vad jag skulle svara...
Vill inte strö salt i såren...

Förlåt iaf...

Skitsaksam, hänt är hänt...


Grejjade lite med tvätt & disk & så här...
Saknar hjärtat, men ikväll...
IKVÄLL är han hemma igen...

Älskar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0