baguetter, kaffebesök & telefoner

Vaknade & mådde allmänt dåligt i morse...

Pratat i telefon med två av mina närmsta... Fancy & Micca...
Jag & Micca kom fram till att det var på tok för länge sedan vi sågs...
Så till helgen får vi ta & ses!!

Jag & Fancy, ja vi pratade... Om typ allt.. & inget...
Om folk som viskar... Om cigaretter... Om människor om ljuger...
Om disk & dammsugare ... Om bloggar & designer....
Om människor som är överintresserade av andras kommentarer...
Om ja, barnen & våra män....
Ett helt vanligt samtal för oss med andra ord...
Fast uppdelat i typ 10 samtal istället... hehehe

Tack Fanny för att du finns för mig...
För att du är du!!
Jag älskar dig!
Always Sisters Forever Friends!

Tack Micca , för att du förstår...
För att du finns, för att du står vid min sida istället för bakom mig när det är svårt!!!
Du är en ängel...
& jag lovar att jag ska grubbla på ditt Gizmo dilemma... ;)


Idag har jag även haft kaffegäster...
Melinda min älskade syster...
som trots sitt förflutna bevisar för alla att hon är bättre än de trott!!!
Som rykten till trots står med rak rygg!
Jag älskar dig till döden....

& Sandra var här...
& Jocke var här...

Med Melinda självklart....



Nu ska jag slänga in baguetterna i ugnen, koka ägg & göra iordning makrillen...
Gott...

Imorgon börjar min diet, så idag frossar jag järnet...

Ha en underbar fortsatt dag!!!

Puss & Kram Lilla My


Kommentarer
Postat av: Froggy

Tack till dig också =), för att du förstår mig =) och för att du hjälper mig med Gizmo problemet... nedrans katter ibland hehe =P

2008-12-28 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0