Ett totalt onödigt inlägg

Jag vill ha:

Snygga tavlor.
En häftigare titel.
Två juckapalmer.
En ny dator.
En kyss.
Semester.
En häst. 
Roligt.
En ny bil.
Ett slott.
Massage.
Perfekt kropp. 
Sex med en kändis.
En alligator.
En tron i källaren.
En tron i källaren till min man.
Rosor.
Middagsbjudning.
Ett privat gym.
Livskvalitet.
Långt hår.
Mindre negativ stress.
En ny kamera.
Dig.
En klättervägg.
Ett bollhav.
Spegel över sängen.
Mer snygga underkläder.
Fler kommentarer.
Picknick.
En tvåvånings timmerstuga i söderläge.
En till kyss.
Solsken. 
En resa till Frankrike. 
Någon som ställer upp på att bli fotograferad. 
Mer kunskap.
Inredning bestående av mörk ek och marmor.
Vingar. 
Starkare rygg.
Svar. 
10kronor till ett värde av 15000 Svenska kronor.
Nya tapeter.
En bastu.
Minst ett sms per dag.
Roligare brev.

Sen vill jag ha en massa andra saker också,
men det är väll ingen ide att tråka ut er med en massa skräp som jag vill ha...

Som jag ändå inte fick i julklapp...

Hahahaha

Over and out
//Lilla My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0