Julklappar, feber & stress

Min  jul började väll bara för underbart.. Not...

Julaftonsmorgon. Mens.. *!!!@*?!€£%!!!
& feber, min hosta är fortfarande inte över, men det får gå.
det går över så småningom. Det gör det alltid....

Slå in de sista julklapparna. Känner mig yr...
Inser att jag bara skriver fel på lapparna...
Attans. Får börja om...

Tar på mig min klänning.. Inser att jag har gått ner ännu mer i vikt, min klänning är för stor...
Får ta en kofta över så syns det nog inte,...

Börjar bli duktig på det där nu, att dölja det alltså¨....

Åker hem till L när klockan är 14...
Där är hela familjen, mysigt mysigt,
Sätter mig på en stol i köket & känner mig allmänt risig, känner hur febern stiger.
Får en alvedon...

Tittar på när min J & J gör i ordning den sista maten...
Småpratar lite...
 Känner hur hela dagen glider iväg...
Lite minnesluckor & så, men det får gå...

Tar en till alvedon när jag känner att febern stiger igen...

Försöker få i mig lite julmat... Det var gott, men jag får knappt i mig något...
När klockan var ca 22 s¨å började vi röra oss hemåt, jag tvär somnade hemma...

Upp när klockan var 9. Dags att stressa igen.
Juldagen.
Då kommer min sida av familjen hem till oss.

Alla kunde inte komma eftersom jag är sjuk....
Min son t.ex, vill inte smitta honom.
Får hämta honom när jag är frisk igen...

Har stora minnes luckor denna dagen...
Feber & inga värktabletter.-.. usch...

Besöken kom kl.15. ( en timme sena, inte så ovanligt)

De åkte hem kl.18

Då somnade jag.

Vaknade 19.30.

Somnade igen. vid 20.00

Vaknade 22.30

Somnade igen. vid 22.45

Vaknade igen i morse. vid. 10.30

Gick upp ur sängen vid 13.00

Nu sitter jag & söker jobb.
& dricker coca-cola... ska väll försöka 'äta något... sen kanske...

Så var min jul...

Hur har eran varit???


Puss & Kram Lilla My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0