Minus 7

58 kg  .....FEMTIOÅTTA KILO!!!!!
Underbart_!!!!

Vilket betyder att jag har gått ner 7 kg nu...
Helt fantastiskt...

Bara 8 kg kvar...

50 strecket , here i come...

Snart har jag min ideal vikt igen... & det skall bli så gott...

Jag bestämde mig den sista november för att gå ner i vikt...
Nu har jag ätit betydligt mycket nyttigare...

Jag är noggrannare med kolhydrater & fetter...

Missuppfatta mig inte, jag svälter inte mig själv...
Absolut inte...
Jag äter jättegott, bara nyttigare...

Detta är väll egentligen helt onödigt info för er...
Men JAG bryr mig om min vikt,
vem bestämde att någons blogg är för andras skull...

Nej, nu ska jag ta ett äpple & en promenad.!!!

Ha en underbar dag!
Det ska iallafall jag ha!!!


Puss & Kram
//Lilla My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0