Morgontrött, kaffebrist & South Park

Nu har min dator vaknat, den är rätt gammal nu min laptop, så den vill gärna sova lite extra på morgonen!

Jag är fortfarande dålig... Men som sagt, det ordnar sig..
Jossan mår lite bättre däremot,
Tack Ann-Britt för tigerbalsam & Panodil....Du är en ängel !!!! <3

Känner att jag har fått tandköttsinflammation igen, detta är tyvärr inget ovanligt.
Utan något jag har lidit av halva mitt liv...
I början så här gör det inte direkt så ont, utan det mer känns obekvämt...

Men men...

Funderade precis på att ta en kopp kaffe, men insåg att det var slut, har bara snabbkaffe hemma...
Så det får det bli... gott...

Johan ligger & ser på tv, såg precis på south park, men nu är det någon film om några golfspelande ungar...
På tvs4port

Nej, nu ska jag ta & fixa lite här...

Grattis till Anneline !!! =)


Puss & Kram Lilla My

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!

Ha en god fortsättning!

2008-12-28 @ 09:33:30
URL: http://junitjejen.se
Postat av: frida

Heej fin blogg.

Allt bra?



Var gärna med i min tävling. håll även koll på min blogg via blogglovin.se så vet du när det kommer fler tävlingar.

2008-12-28 @ 13:55:53
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/
Postat av: Martiina

Junitjej ; Tack så mycket, jag är jättenöjd med den... (Tack till Malin som designade)

& Detsamma till dig =)



Frida ; Hej! Tack så mycket =)

Jadå allt är bra, förkyld som attan bara... själv då??

Ska kika på det!!! :)

2008-12-28 @ 17:16:55
URL: http://sorgflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0