Utmaning

Var är din mobiltelefon? Båda två är precis framför mig.
Var är din andra hälft? På jobbet.
Ditt hår? Där det skall vara
Din mamma? Har dedikerat sin själ till sin satans avkomma till pojkvän.
Din pappa? Spridd för vinden.
Syskon? Alldeles för många
Det bästa du vet? SOVA & att ha sex
Din dröm inatt? Ett pucko, bergochdalbana, typ skräckfilm
Din dröm/ditt mål? Bli fett snygg & grymt rik.
Rummet du är i? Köket... Gissa mysfaktorn.
Din hobby? siffror
Din skräck? Kor, kaniner & småkryp
Var vill du vara om 6 år? Med min hingst & barnen
Var var du igår? Hemma, hos "mamma" sen hemma igen
Vad du inte är? Anorektiskt smal, ful, rubbad, olaglig,
En sak du önskar dig? Jag har allt man kan önska sig
Var du växte upp? STOCKHOLM
Det sista du gjorde nu? skrev STOCKHOLM.
Dina kläder? jeans & t-shirt, på jobbet uniform
Din TV? var dyr
Ditt/dina husdjur? DU?
Dator? Ööh, Jaaaa 2 stycken.
Ditt humör? Är på topp just nu
Saknar någon? Ingen levande som jag inte får se idag
Din bil? är inte min bil
Något du inte har på dig? sparkdräkt, polisuniform, sopsäck........
Favoritaffär? hehe, laxbutiken i Ljungskile
Din sommar? kan knappt räknas som en sommar
Älskar någon? Oändligt
Favoritfärg? Svart, vitt, vinrött, guld & silver.
När skrattade du senast? När en person trodde att den kunde knäcka mig.
När grät du senast? När jag hackade lök förra veckan.


JAG utmanar;

Fancy

Zandra

Regina


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

haha, kul!! =)



Ska du göra nått speciellt i jul då??

2008-12-22 @ 08:16:40
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0