Världens lyckligaste lilla flicka...

är min dotter just nu...
Hon har haft en lös tand i flera veckor nu...
Hon har inte vågat vicka på den, hon har varit livrädd att det skall göra ont...

NU kom hon, med tanden i handen. överlycklig...

& det gör mig så stolt...




Till er som tycker att jag har misslyckats i uppfostran till mina barn...
De svär inte, de ljuger inte, de slåss inte, de mår inte dåligt, 
De är friska, naturliga barn som har föräldrar som älskar dem.
  

Alla har rätt till en egen åsikt, men att säga att jag missunnar mina barn kärlek & respekt är bara fel.

Ni känner mig inte, ni är inte med mig 24/7, därmed kan ni inte yttra er om den saken...
Skriv vad ni vill, säg vad ni vill, tyck vad ni vill...
Jag skall inte säga att jag inte bryr mig, för då hade jag aldrig skrivit detta...
Jag vill bara att ni ska veta att jag har haft en underbart lugn & skön jul...
Med min familj, som älskar mig... Med vänner, som älskar & respekterar mig...

Ni kan försöka trycka ner mig bäst ni vill...
Det fungerar inte...
Jag är uppenbarligen starkare än det...

Jag är lycklig...
Jag känner inre frid...
Jag har familj & vänner...

Jag är rik...

Jag kräver inget mer...




Fortfarande nöjd med min viktnedgång...
Fortfarande nöjd med vänner...

Slutat röka har jag också gjort...

& så har jag ett nytt projekt på gång... Ska bli kul...

Fick ett samtal från Schweiz....
& får ett samtal från HongKong i nästa vecka...

Nu rullar det på...


Ha en underbar dag, för idag är det NyårsAfton!!!!



Puss & Kram
& Gott Nytt År

//Lilla My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0