Som ett utsketet päronskrutt

ja, ungefär så mår jag idag...
Jag är ju bara så jäkla trött...
USch...

Såg filmen City Of Angels igår...
Den var helt Ok, lite blödig kanske, men det fick gå...

Jag är ju en sucker för låten IRIS - av The Goo Goo Dolls!!

Den stämmer med vissa aspekter av mitt liv...

Gillar att jämföra så...
Då blir det personligare...


Idag skall jag roa mig med att vika tvätt, tvätta lite till.
Hinka kaffe & gå ut & gå med Pontus.
Skura golven, diska lite.
& skriva en inköpslista på vad jag behöver från IKEA...

Återkommer kanske sedan eller imorgon...


Btw, en polare till mig har börjat blogga...
Så är ni intresserade av lite heavy reading så kika in HÄR


Haj so long...

//Lilla My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0