En bra dag idag...

Vaknade & mådde hur bra som helst, utvilad & lugn.  Kändes riktigt bra...
Syster kom upp vid 8,  drack kaffe & mös med mig & Josephine.
Trevligt trevligt.




Hmm, kom på en sak nu.

Är det så att jag inte vill att folk ska hitta min blogg alternativt läsa den så hade jag väll för bövelen lösenords skyddat den?
Eller skrivit i word & sparat privat ????
Jag struntar i vem som läser min blogg, jag struntar i vilka som kommenterar.
Däremot så struntar jag INTE i folk som dömmer mig i anonyma kommentarer!
Sen om jag väljer att inte publicera de kommentarerna,
eller om jag väljer att skriva ett 4 km långt inlägg om det så är det väll ändå MITT val???
Gillar du inte att läsa det, så bläddra dig vidare till någon annans blogg.

Min blogg är till för mig att ventilera tankar & dylikt.
Till för mina vänner , familj & släkt att läsa.
Sen för övriga att välja själva huruvida de vill läsa eller ej.

Nothing for you? F*ck i dont care...




Imorgon kommer P hem, då hämtar jag sängen.
& I hämtar Josephine.
Då skall jag bannemig mysa hela jäkla helgen...
Efter att jag packat upp det sista självklart....

På lördag skall jag åka & kolla på ett café som är till salu... *yaaaay*
Skall vara där klockan halv två så jag åker väll hemifrån vid halv tolv eller så...
Kommer bli intressant...

Efter det skall jag kolla på en soffa & ett köksbord...
Är det bättre än det jag har ståendes nu så tar jag det!
(inte tar som i att jag stjäl det alltså, utan jag KÖPER det isf)


Nej nu ska jag kila ner till affären en sväng.
Sen skall jag laga middag innan jag & Jossan skall ha myskväll...
Mmmmmm......

Ha det bra så länge, vi hörs la av!

//Lilla My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0