Lördag kväll

Helt fel kör vann körslaget.
Erik skulle ha vunnit.
Säger som A sa... Konstig smak folk har...

Har grejjat lite är hemma idag...
Är helt slut nu. 
Insåg precis att jag bara ätit typ 10 pommes idag... Hmm
Ajabaja Martiina, inte bra, inte bra
(slår mig själv på fingrarna)


Tröttsamt med bråk & gräl känner jag...
Jag har bättre saker för mig.
Därför tänker jag inte yttra mig om vissa saker...

Imorgon blir en underbar dag, det känner jag på mig...

Fick hit en soffa idag...
Den är stilig... =)
& faktiskt rätt go att sitta i...

Det kommer en till soffa på lördag...
heheeh....

Jag vill ha ett annat köksbord... hmmm... Ett större, med sex stolar...

& jag har en kökssoffa till salu, någon som är intresserad...

Nej, nu blir det natt rök sen läggdags...

Ha dt fint

//Lilla My

Kommentarer
Postat av: Froggy

Har du hämtat paketet ännu?

2009-02-01 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0