spekulationer...

Eftersom det är så oerhört många som spekulerar...

Det var jag som gjorde slut med johan. PUNKT.

Vi är fortfarande jättebra vänner.
& det kommer vi fortsätta att vara.

Jag vill tillägga att en människa kan må jättebra & vara fantastiskt lycklig även om allt runt en är kaos...
Även om ett förhållande knakar i fogarna kan man fortfarande vara lycklig som människa.

Man kan uppskatta sin familj, sina vänner & allt man har...

Även om ett förhållande inte fungerar fullt ut...

Jag kommer alltid att älska Johan, Som den vän han är till mig.
För det sätt han har funnits för mig på.
Det kommer ingenting att kunna ändra på.

Jag & Johan kommer båda två att bli mycket lyckligare på varsitt håll, fortfarande som vänner.

Situationen just nu känns konstig, men det är ändå rätt....

Jag är tacksam för mina vänner som finns för mig just nu.
Jag är OERHÖRT tacksam för Johans familj & vänner som finns för honom!!!!

Jag kan inte säga att vi inte blir tillsammans igen, för det kan man aldrig veta.
Om ett halvår, om 5 år, om 15 år eller om 35 år...
Vem vet då kanske vi är jättekära igen...
Som sagt, man skall aldrig säga aldrig...

Men just NU... Nej, vi är bättre för varandra som vänner....

Ska hämta papper & så imorgon,. Så efter helgen så flyttar jag....

& på måndag skall jag in till käk kirurgen. Ångest, men det blri bra i slutändan...

Torsdag. till Lysekil, fixa ögonbrynen & en sak till . & möte ang,. W....

Tack för att ni finns!!!



P.s Ville du ha kökssoffan?

Over and Out
Puss & Kram Lilla My

Kommentarer
Postat av: metalbaby

tyvärr blir det ingen köksoffa

// maya

2009-01-15 @ 21:36:14
URL: http://metalbaby.blogg.se/
Postat av: Zandra

jag utmanar dig=)

2009-01-16 @ 16:05:35
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0