Fredag, underbara fredag...

Vovvarna ligger & sover i varsin ände på soffan... Snarkar gör de båda två, så sött...

Ikväll är det bara jag, älsklingen & hundarna... mysfaktor på hög nivå...

Idag skall jag hänga lite tvätt, diska lite...
Sen laga mat så hjärtat har något gott att tugga på när han kommer...

Fick pratat lite gamla minnen med underbara Sofia idag... Aaaaarne!!!
Underbart att vi bor så nära igen gumman...
Har ju saknat dig vettu ;)



Faan faan faan....
Min älskade bror... bli bra nu...
Snälla, jag behöver dig, det vet du va...

Snälla snälla snälla, jag gör vad som helst...

Nej jag orkar inte med detta nu...

:(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heej.. Ja jag tänkte att jag skulle börja blogga lite! Så nu hela dagen har jag ägnat mig åt att göra om hela min blogg så nu ser den bättre ut =) Hoppas allt är bra med dig! Kram Angelica

2009-03-06 @ 17:00:37
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0