Herrejistanes

Okej, om jag är så ointressant, så oviktigt, sååå värdelös...
Varför i hela friden läser du/ni då??

tur att jag har min andra blogg...
För mina RIKTIGA vänner ;)

Tycker det är tråkigt att ni känner att ni är tvungna att fortsätta så här...
Att ni känner att ni måst försöka på alla sätt som går ...
Är det så kul att försöka förstöra för andra?

Jag skiter blanka faan i er..
Varför kan ni inte bara skita i mig då?.

Jag VET vilka mina vänner är...
& jag VET vilka av mina s.k "vänner" är...

Anledningen till att jag pratar med dem över huvudtaget är för att jag VET att de springer till er direkt...

Jävla mellanstadie mentalitet är vad det är...

Bara låt mig va istället...

Jag är lycklig med G, get over it!!!


P.s Tar bort inläggen om Ca.... Så slipper ni fundera & spekulera över vem det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0