Lögner

...

Hur kan en människa ljuga så?
Jag förstår inte...
Jag försöker förstå.
Har grubblat i flera dagar nu.
Men jag kommer inte fram till något, inte något alls...

En sådan liten sak...

Du var den jag älskade mest.
Du var hela min värld.
Jag berättade ALLT för dig.

Together foreer - without lies.
Eller hur,

NU, efter så här lång tid kom sanningen fram.

Försökt förstå hur jag ska känna, vad jag ska tänka.
Reagera.

Arg, ledsen, besviken, chockad.

Du ljög för mig.
Du ljög för alla!

Varför?

*1986-09-20                                                                                                           +2003-09-10

Vad ljög du mer om?
          

Kommentarer
Postat av: Shantie

Kan förstå dig känsla absolut. Kram på dig gumman, du vet vart jag finns om du behöver mig

2009-03-12 @ 10:05:04
URL: http://shantie.blogg.se/
Postat av: Zandra

Du är utmanad=)

2009-03-12 @ 20:47:59
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0