snurrigt

Har funderat lite granna...
Kom fram till en hel del...
Skönt när man kommer fram till bra lösningar så...

Har två möten på onsdag, bådar gott =)
Finally


Blogg.se har krånglat en hel del det sista...
Funderar på om jag skall ge det en sista chans eller om jag skall byta helt & hållet...
Har tittat lite efter andra...

Försöker få tag på en person.
För ett avgörande beslut.
Faan , människa, svara i telefon...


När är det dags att flippa över nästa gång?
Blir det mig du hoppar på då??


& till vissa (ni vet vilka ni är)
Jag tänker inte komma!
Snälla förstå det, ni & den tiden är raderade ur mitt liv.
Enda anledningen jag har att åka dit är för att fotografera.
Inte för att träffa er eller M.H + er....
Jag vill inte...
Jag spyr av tanken på det,..,,,

Nej, nu skall jag diska här innan underbart sällskap kommer =)


Kommentarer
Postat av: Waitsh

Vilken fin bloggdesign! Gillar headern!

Kolla gärna in min blogg: http://Waitsh.blogg.se

2009-03-28 @ 16:10:51
URL: http://waitsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0