Torsdag

Har varken ork, tid eller lust att blogga just nu... egentligen...
För jag känner inget behov av att blogga när jag inte har något att skriva om,,,
Eller jo det har jag väll så, men mycket skrivs i den andra bloggen...
För det finns ju några här som är lite för nyfikna för sitt eget bästa...
;)


Men sen har jag ett underbart gäng med läsare som är helt fantastiska :)

Mitt liv är underbart!
Hoppas jag får huset som jag tittade på... hade varit tvär bra!
Centralt, relativt stort! Billigt...





Idag är jag iväg på lite smått & gott...

Är hemma just nu, skickade precis ett sms som jag hoppas få svar på snart...
Sen träffar jag min älskling om drygt en timme...
igen... han släppte av mig här för en 45 minuter sen drygt...

Nej, nu skall jag ta & fixa lite småsaker....

Ha en underbar dag!

& Grattis till Yvonne, Veronica & Niclas!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad för hus? :)

2009-03-05 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0