20 frågor & nygaddad

Nu kommer dom=) Månadens frågor från Zandri

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Jag var lugn som barn, busig som tonåring. Men nu är jag lugn =)
Har två ganska busiga barn själv nu som jag hoppas blir lugna tonåringar!

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Sol, utan att tveka


3. Vad tror du att du gör om 5 år?

Bor i ett fint timmerhus i skogen, med man & familj, jobbar & njuter av livet

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Varje dag

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Gordon Ramsey eller Paddy Kelly!

6. Hur är du klädd just nu?

Rosa linne & blåa jeans


7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Mycket

8. Har du åkt ambulans?

Ja, både som sällskap och sjuk


9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Hmm, drink..?  "Martiina" får det la bli då...


10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Latin


11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Öööhmm... njae, inga större iaf...


12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Åh,jadå


13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Hahahaha, jaa jag fick en gång en lösvagina av en kompis...


14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?

Beror på


15. Vilken film såg du senast på bio?

Hmm... Tror det var... PTC 1 eller 2, kommer ej ihåg...


16. Kan du nämna tre skånska ord?

Haha, .... varför?


17. När känner du dig som snyggast?

Nyduschad...
Eller när jag bär lätt make-up


18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Nä...


19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Hahaha, när jag ringde morsan & lurade i henne en sak...


20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
 Iris - Goo Goo Dolls

 


Alla läsare uppmanas att göra dessa frågor=)
Skriv till mig när du svarat!

 


 

 

 

Är toknöjd...

 

Skall börja med den stora gadden den 8:e =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

hej, jag stal frågorna & la dom på min blogg...

2009-02-27 @ 09:14:54
URL: http://livetgarvidare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0