En utmaning...

Jag har blivit utmanad av Marie







Regler för utmaningen:

*Gå in i mappen "mina bilder"
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.

Martiina i skolan

Bildbeskrivning:

Min syster har tagit det här kortet.
Jag har väldigt svårt att vara seriös på bilder, därav grimasen...
Bilden är tagen i cafeterian på komvux i Munkedal.
Hösten 2008


Jag utmanar:

Lasse
Fanny
Sarah
Zandra
Regina
Micaela

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tackar för utmaningen!

Kramar

2009-02-04 @ 15:00:44
URL: http://zockervadd.blogg.se/
Postat av: Jimmy..

Ja utmanar dig att innan veckan är slut att ha minst 1000 pers på din blog.. om du vinner kommer ja personligen att komma upp till dig och ge dig pris!,..

2009-02-07 @ 18:35:14
URL: http://www.ebook-store.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0