Funderingar

Jag funderar på en sak...

På en person...

En vän... En kompis... En polare...

Eller..?

Hur vet jag egentligen?
Att just DU är min vän? Min kompis, min buddy, min polare... en bekant??

Mycket säger mig att du är min vän & att du finns där för mig...
Men lika mycket säger mig att du inte är det...

Hur vet jag att du inte är falsk?

Ja , det finns ju nackdelar med att ha tjejkompisar...
Men några fördelar finns det ju samtidigt...

Nej dags att sluta spekulera i detta...

Telefonsamtal...

Puss & Kram

Lilla My

Kommentarer
Postat av: Froggy

Är det mig? Du kan svara via min blogg..

2009-02-11 @ 10:33:10
URL: http://shantie.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag är din vän i alla fall...

vare sig du vill eller inte...:)

2009-02-11 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0