Nicole 3 år

Lilla vackra Nicole

Idag fyller den här vackra lilla tjejen 3 år...
Grattis till dig Nicole...


Hennes mammas blogg hittar ni HÄR

Zandra som hennes mamma heter, är min kusin...
Alltså är Nicole mitt kusinbarn...



Nu skall jag fortsätta röja ur min klädkammare,
Sofia skall få lite kläder till sin söta lilla Linnea...

Sådant som Josephine ändå har växt ur...

& jag har ju inga planer på att skaffa fler barn ändå...
Men skulle det mot förmodan bli så ändå så får jag väll köpa nytt...

Just nu ligger det mest & tar plats...

Kökssoffan har jag nu blivit av med.,
Den hämtas imorgon... Gott....

Ska ta en röjning i Williams småbarnskläder också...

Lite skall jag ju spara, från båda barnen...
Men det är onödigt att spara på allt...

Huvudvärk har jag också... drygt...

Tack till tönten för Treon...



Puss & Kram

Lilla My

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack snälla! Du är så underbar=)

Vi måste träffas! Hade ju kunnat bjuda hit er idag!! varför tänkte jag inte på det? vad korkad jag är!! Kom om du vill, hehe men det är kanske lite ont om tid!

Många kramar!

2009-02-10 @ 12:51:15
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0