Tårarna rinner nerför mina kinder...

Min tröja är alldeles våt av alla tårar...
Har suttit här & gråtit i en halvtimme eller något nu...

Jag är inte ledsen, det är inte det...
Men jag är känslig nu...

Nu har jag varvat ner igen,
tagit det lugnt, stannat upp...

Dragit ett djupt andetag...

Skulle ta en paus i städningen/röjningen...

Satte mig vid datorn, bläddrade igenom alla bloggar jag följer...

Hittade en blogg som jag har i favoriter men som jag inte kollat igenom ordentligt...

Singelpappa

Jag har nu skummat igenom den bloggen..
& många många fler...

& tårarna bara rinner...

Han är så stark...
Egentligen...

Hittade även en tidningsartikel...

HÄR

Jag tänker inte förklara mina tårar för er...
Läs själva...




Tag vara på det ni har & låt inte en enda minut gå förlorad...
I slutändan är det inte värt det...

Däremot, tar ni tillvara på varje minut med de ni älskar, varje andetag ni andas,..
DÅ kommer det att vara värt det...

Ångra aldrig något ni gjort, ångra istället allt ni inte gjorde...

Älska dina nära & kära..
Låt dem veta att du älskar dem...

Håll dina vänner nära...
Låt dem veta att du finns...




Jag kanske inte är världens bästa vän, men nog försöker jag allt...
Jag hör av mig när jag kan, jag finns här om jag behövs...
Jag står vi mina vänners sida även när de vänder mig ryggen...
Men det finns en gräns för allt...

Glöm aldrig det...




Fanny, har du lust att plocka ihop de dära delarna till min magic bullet, som står hos dig &
bakformen/ugnsformen + tårt grejjen...





Nej nu är kinderna torra... dags att fortsätta...

Den 28:e är det kalas!!!

Mormor fyller ju 75 detta året...
Hon är cool min mormor... =)




Puss & Kram Lilla MY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0