Tönten med stort T...

Din styrka är så svår att hitta.
Jag känner mig så mycket starkare nu,
känslan är bra.
Dina ord gör mig hel igen
Dessa ögon kan aldrig ljuga
Du är så gudomlig
Jag är aldrig ensam, du är aldrig ensam


Jag är chef över klackar, min Gud,
Låt dina lockar röra vid mitt ansikte

& nu kan jag flyga
Du tog mitt liv tillbaka
Den härlighet som du hittade


Jag är i djup skuld
utan dig
Jag skulle inte överleva

Jag är aldrig ensam


Ditt leende är himmelskt
Jag förtjänar inte all kärlek du ger mig
Din beröring gör det svårt att andas
Rysningen omsluter mig, du är så fin


Jag är chef över klackar, min Gud,
Låt dina lockar röra vid mitt ansikte

& nu kan jag flyga
Du tog mitt liv tillbaka
Den härlighet som du hittade


Jag är i djup skuld
utan dig
Jag skulle inte överleva

Hjärtat pumpar för mitt liv
Sinnet är lyckligt & jag,
jag kommer älska dig tills den dagen jag dör


Jag är chef över klackar, min Gud,
Låt dina lockar röra vid mitt ansikte

& nu kan jag flyga
Du tog mitt liv tillbaka
Den härlighet som du hittade


Jag är i djup skuld
utan dig
Jag skulle inte överleva

Jag är chef över klackar, min Gud,
Låt dina lockar röra vid mitt ansikte

& nu kan jag flyga
Du tog mitt liv tillbaka
Den härlighet som du hittade


Jag är i djup skuld
utan dig
Jag skulle inte överleva




JAG ÄR ALDRIG ENSAM!!!!!!




P.s.... Biljetterna var till Madonna, i augusti. 4 biljetter bidde det...
Puss Lilla My

Kommentarer
Postat av: Petra

ehm, det är väl typ curly sue fast på schvenska? :)

2009-02-09 @ 22:37:15
Postat av: Martiina

Mycket riktigt Petra!! =)



Fastd en låter ju FETT mycket bättre på Engelska...

hehe

2009-02-10 @ 11:24:14
URL: http://sorgflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0