Vackra tankar, svåra ord & sammanfattning

Du drar in mig i ett kanske...
& fångar direkt upp mig i ett alltid...
Du lockar mig med frihet,
underbar hängiven frihet...


Slutna ögon

Mitt betraktande öga brister
& rinner över av din skönhet
I tårarna reflekteras det solljus som bildat mönster på din rygg...


Din starka vackra rygg...


Just nu är du allt...
Allt & lite till....
Du är inkapslad i min evighet...


& där..
i min evighet...

kan jag känna smaken av ditt skratt
jag kan lukta på ditt hjärta
Snudda vid din själ
röra vid din röst, vid dina ord

Där kan jag se din doft
& känna det blåa i dina ögon

I ett ögonblick till får jag vara betraktaren
 & i ett litet tag till så är du min, bara min


En lätt viskning
"Jag tycker om dig"

& du vaknar ändå..
Du vaknar så lätt mitt hjärta

Du ler,
nästlar in dina fingrar i mitt hår,
i min nacke
& undret börjar på nytt...



Du
Kanske
Alltid
Frihet
Skönhet
Stark
Vacker
Allt
Evighet
Skratt
Hjärta
Själ
Röst
Ord
Doft
Blå
Min
Omtanke
Hjärta
Leende
Under



 PUSS
//Lilla My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0