Ytterligare två utmaningar

Fler utmaningar från Marie


♦ ♦ ♦ Snusar du?
- ibland
♦ ♦ ♦Röker du?
- Ja,men skall sluta... En annan dag
♦ ♦ ♦Gör du frukosten själv?
-När jag äter frukost så ja
♦ ♦ ♦Har du suttit i rätten?
-som vittne, åtalad & åskådare
♦ ♦ ♦Har du slagit ner någon?
-Ja, tyvärr aå har man det, i mitt "tidigare" liv
♦ ♦ ♦Har du pussat någon av samma kön?
-Det är väll klart att jag har
♦ ♦ ♦Har du varit på strippklubb?
-Haha,
♦ ♦ ♦Vad gör du när du blöder näsblod?
-Svimmar ibland, men annars snyter mig & försöker stoppa det
♦ ♦ ♦När grät du senast?
-När jag "tog farväl" av Alexandra..
♦ ♦ ♦Vem kan du prata om allt med?
-Annbritt, & några till
♦ ♦ ♦Har du solglasögon?
-Joo, det är några par nju, men skall bli fler
♦ ♦ ♦Skriv en mening på engelska?
-When i look into your eyes i feel love 
♦ ♦ ♦Vem pussade du senast?
- En tjejkompis på kinden
♦ ♦ ♦Vem kramade du senast?
- Jossan
♦ ♦ ♦Vad är din högsta önskan just nu?
- att planerna går igenom & att få klarat körkortet.
♦ ♦ ♦Vad heter ditt hårspray du använder?
-Klippoteket
♦ ♦ ♦Vem gillar älskar du?
-Familj & vänner
♦ ♦ ♦Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Lila-röd huvtröja
♦ ♦ ♦Känner du någon som heter Niklas?
- Ja, flera stycken
♦ ♦ ♦Har du bärbar data?
-Japp, men skall nog ordna en ny
♦ ♦ ♦Är du blyg?
-Ja, även om jag inte visar det alltid
♦ ♦ ♦Vad tänker du på just nu?
-Någon
♦ ♦ ♦Vad ska du göra nu?
- Dricka kaffe med Emma, sen vettefasen
♦ ♦ ♦Vart hittade du den här listan?
- hos  Marie




Har du förändrats?

Du som liten.

1.Vad hette din första bästa vän?

-Emelie
2.Vad hette din första kärlek?
-Christer...
3.Vilken var din favorit rätt?
-svart caviar
4.Vilken var din favorit färg?
-Svart
5.Vart bodde du?
- Väster-Haninge
6.Vad tyckte du var det bästa som hänt?
- Inte mycket
7.Vad tyckte du var det värsta som hänt?
- inte värt att nämna här.., Men mycket
8.Vad ville du bli när du blev stor?
- accepterad
9.Vem var din favorit?
-Pappa
10.Vilket godis tyckte du bäst om?
- Lakrits
11.Vilken hårfärg hade du?
-Svart

Nutid

1.Vad heter din bästa vän?
-Har en del..., men Annbritt & några till
2 Vad heter/hette din senaste kärlek?
-
3. Vilken är din favorit rätt?
-Vilt
4. Vilken är din favorit färg?
- Svart
5. Vart bor du?
-Dingle
6. Vad tycker du är det bästa som hänt?
-Mina barn & mina nära & kära
7. Vad tycker du är det värsta som hänt?
-På tok för mycket
8. Vad vill du bli?
- Ekonomisk oberoende & en hel del mer
9. Vem är din favorit?
-Mina barn... & hmm... jaa, några till
10. Vilket godis tycker du bäst om?
-Choklad
11. Vilken hårfärg har du?
- färgat brunsvart med röda inslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0