Ååh vad jag älskar skitsnack...

Hallå eller...

Fy fasiken va tröttsamma människor kan vara ibland!!!

Vill jag berätta för någon att det är slut mellan mig & Johan så gör jag det. JAG gör det!
Vill jag INTE berätta för någon så är det mitt val - MITT val!!!

Är det för mycket begärt???

Men du... jag tycker det är kul att du gillar min blogg, att du gillar mitt liv...
Men seriöst alltså... Det är mitt liv & jag väljer själv vad jag berättar & inte gör det...
Så ta dina kommentarer & kör upp dem någonstans...
Nu väljer jag att inte publicera dem, för du har redan dömt mig...
Vilket är rätt sjukt, för även om du "kände" mig så KÄNNER du mig inte...
& om det är så att du "kände" mig... varför skriva anonymt då???

PUCKO!!!

Nu får jag lilla mor & lilla far på besök här...
( & nej inte mina bio föräldrar)

Puss & Hej
//Lilla My

Kommentarer
Postat av: mikaela

vissa kanske e fega..

2009-01-21 @ 19:59:23
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0