Idag är en annan dag än igår....

& en annan dag än imorgon...

Idag skall jag upp till min älskade syster/vän/allt Fanny...
Jag har skrivit ut några saker åt henne, som ho behöver...
Jag ska ta med min minneskortsläsare.. För hon hittar inte sladden till sin kamera...

Nu ska jag kila...

Ska göra en massa andra saker också.....

Men det skriver jag om sen...


P.S.   Kollar ni ens kommentarerna i era bloggar? 
          Alltså... Kollar ni IP-nr på de anonyma inläggen.???
         
          Det gör jag... 
          & tänka sig, mina anonyma inlägg har samma IP-nr som några andra inlägg MED NAMN!!!
          Hmm....,. Varför gör man så?

Hej så länge...

Puss & Kram Lilla My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0