Sådär...

Nu är allt i lägenheten.
Vi är inflyttade. Känns bra...

Håller fortfarande på & packar upp, men det mesta sakerna står på sin plats...

Inplanerat besök på tisdag, min älskade Fancy kommer & hälsar på...

*myser*


Tack Till Micaela.
Du fattar nog inte hur mycket du betyder för mig.
Även fast jag inte hör av mig alltid som jag har sagt,
även fast jag kanske inte alltid kan finnas där för dig,
även fast jag nästan aldrig kommer & hälsar på dig,
SÅ FINNS DU ALLTID DÄR!
Du är en av mina stöttepelare & jag vet att jag kan prata om allt med dig...
Du ger mig kaffe när jag är trött,
kramar mig när jag är deppig,
torkar mina tårar när jag är ledsen,
Du lyfter upp mig när jag är nere.
Somnar jag i din soffa bäddar du ner mig...

Du pratar med mig när jag ringer dig 4 på morgonen & är ledsen,
du pratar med mig tills jag är klar, fast du ska upp & jobba eller dylikt...

TACK <3 , du är en ängel...


Kändes lite halvjobbigt o säge hejdå till grannarna igår, men efter löften att hälsa på varandra
& ringa varandra så kändes det bättre....
Kommer att sakna dem...


Nej nu skall jag fortsätta här....

Haj så long


//Lilla My


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Kul utmaning, dessutom väldigt klok... människor behöver visa lite mer av sina sanna jag...



Men du, inte behöver du skämmas heller. För något.

2009-01-19 @ 19:18:52
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart att jag finns där, det är det vänner är till för. Tack till dig också.

2009-01-20 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0