Intensiv kärlek.


Att hålla dig, nära.
Känna din stormande kropp mot min, darrande.
Känna din hand om min rygg, gripande.
En hunger så stor.
En önskan så innerlig.
Ett liv i längtan. Ett liv i längtan efter dig.



Jag vill känna din hand gripa,
gripa efter mig.
Vill ha dina andetag mot min hals,
Vill ha dina höfter mot mina.
Vill ha dig. Jag vill.
Dig. Bara dig.



Var med mig. Var en del av mig.
Älska mig.
Älska mig, så som jag älskar dig.
En njutning så stor.
En önskan så innerlig.
Ett begär. Ett begär av dig.



Ta mig till dig, väx med mig. 
Krama mig. I hopp om att växa ihop med mig.
Krama mig. I hopp om att bli en del av mig.
Krama. Håll om. Bli med mig.
Bli ETT med mig, tillsammans
Älska mig mer än du älskar dig.
Älska mig.
Välj mig.
Stanna hos mig.

Föralltid som jag vill.

 


För din hand genom mitt hår,
se mig som om ingen annan fanns.
Dina fingrar längs min rygg,

sakta, trevande, villiga...

din vilja mot min.
Brinnande, med mig.
Stark.

Mitt sätt, inbjudande
Mina rysningar, vilda
Min åtrå, omättlig
Mitt jag, intensivt
För dig. För oss.
För kärleken.

Jag ser dig.
Jag rör dig.


Kommentarer
Postat av: Shantie

Jag vet att du älskar mig.. haha....

Glad för din skull gumman.. pöss

2009-03-26 @ 18:01:27
URL: http://shantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0