UTMANING!

Jag blev utmanad av Zandra

Svara med endast ett ord!


Var är din mobiltelefon? soffan

Var är din (o-)äkta hälft? Hemma

Ditt hår? Huvudet

Din mamma? HedeKNAS

Din pappa? Död

Det bästa du vet? Barnen

Din dröm inatt? Skum

Din dröm/ditt mål? Lycka

Rummet du är i? Allrummet

Din hobby? Leva

Din skräck? Ångest

Var vill du vara om 6 år? hemma

Var var du igår kväll? Älsklingen

Vad du inte är? Rubbad

En sak du önskar dig? Timmerstuga

Var växte du upp? Haninge

Det sista du gjorde? Rökte

Dina kläder? Sköna

Din tv? Avstängd

Ditt/dina husdjur? Underbar

Din dator? Homo

Ditt humör? Tillfreds

Saknar någon? Många

Din bil? Dröm

Något du inte har på dig? Hatt

Favoritaffär? Yerba

Din sommar? Uderbar

Älskar någon? Några

Favoritfärg? Olika

När skrattade du senast? Idag

När grät du senast? Idag

Jag utmanar:

Petra

Marie

Sabine

Shantie

Daniel

Sarah A

Sharle

Lasse

Kommentarer
Postat av: Lasse "the svefin"

antog utmaningen.. kul grej..

2009-03-14 @ 01:37:26
URL: http://thesvefin.blogspot.com/
Postat av: Zandra

Tack så mycket=)

Jag är sååå glad för jag har fårr SOL på min födelsedag!! Lyckan är stoooor, hehe!

Tack igen!

Många kramar från mig!

2009-03-15 @ 11:20:36
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0